بازخورد درباره این کالا

هلیکوپتر کنترلی

Helicopter
0
از 0 رای

0دیدگاه

فروشگاه اینترنتی سام :: سهولت انتخاب مطمئن ::
گارانتی 18 ماهه
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط سام
990,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 22 مرداد 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

هلیکوپتر کنترلی

هلیکوپتر 2 کاناله مدل F350 از سری sky king است. این محصول یکی از پرطرفدارترین اسباب‌بازی‌های کنترلی است که میتوانید با استفاده از ریموت کنترل آن میتوانید اسباب‌بازی را حرکت دهید.

ویژگی‌های هلیکوپتر 2 کاناله مدل F350 :دو کانالهاستحکام بالاسری sky kingکنترلیشارژیدارای شارژررادیو کنترلمقاومت در برابر ضربه

توضیحات بدنه :

بدنه‌ی این محصول دارای استقامت بالایی و میتوانید در برابر ضربات بالا آسیبی نبیند. بر روی جعبه این محصول نیز نشان داده ده است که در زیر پا و زیر چرخ آسیب نمی‌بیند.استقامت بالا باعث میشود که هنگام ضربه خوردن آسیبی نبیند و بدون نگرانی با این محصول بازی کنید.موتور این هلیکوپتر دارای قدرت بالایی دارد و میتواند پرواز کند و ارتفاع بگیرد.

توضیحات ریموت کنترل :

ریموت کنترل این محصول خوش دست است و هنگام در دست قرار گرفتن دست را اذیت نمی‌کند و جنس بدنه از پلاستیک میباشد. برای کار با ریموت کنترل باید ابتدا باتری قلمی درون آن قرار داد. برای کار باید 3 باتری قلمی قرار داد.

امتیاز کاربران به:

هلیکوپتر کنترلی (0نفر)
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش